Cumartesi, Nisan 23

Eski ve Yeni Reklamlar üzerine bir çift lafım var..

        Biz büyüdük kirlendi Dünya derlerdide inanmazdım. Eskiden ne çok eğleniyorlarmış reklamlarda izleyenler de çekenler de..hem de eskiden miğde kaldıran görüntüler de yokmuş !

   Bugünlerde yayınlanan , halısındaki ölü deri saç kılı pislik bilmem neresinin şeysini göstererek hepimizi ailecek miğde krizlerine sokan reklamlardan nefret mi ediyorsunuz ? Şikayet edin.! Ben yaptım.



    Bayramda ninesini dedesini ağlatan ve eve gelmeyen torunlar çocuklardan tutun da öğrenci evindekilerin ya da kıt kanaat geçinenin tv'sindeki ızgara sucukların havada uçuşmasına kadar bir ton
rahatsızlık verici reklam..

      
      Yok öyle nanoteknoloji zımbırtısı görüntülerle birde dokuz milyarda bir küçültülmüş görüntülere gerek yoktu..Hele ki halısındaki ölü deri tırnak ayak pisliği gibi miğde kaldırıcı şeyleri gösteren bir ev sahibine hiç gerek yoktu..





     Peki ya Günümüz çizgi filmleri ? Efendim radyasyona maruz kalmış oldukları için beyinleri ters çalışan cocuklar bir taraflarından dinazorlar falan fırlıyor..Eskiden pokemon var dı onlara özel topları vardı içinde uyurlardı hayvancıklar yok efendim candy vardı heidi ,uçan tay vardı..ne de şirin ve aksiyon dolulardı..( uçan tay İzlediğimi hatırladığım en eski çizgi filmdir )


     Diyeceksiniz ki "arkadaş sen de hep bi 90's olsun bişi olsun bu devir kötü yok öyle yok böyle git kardeşim istemiyorsan " diyenleriniz olabilir..Olsun da..Onlar sayesinde kendime geliyorum nerede hangi hayatı kimlerle neyi yaşadığımı hatırlıyorum..

Hayat azot döngüsü gibi..Giren çıkana eşit aslında ama "kaçaklar" da çok aslında. Eksilenlerin ise miktarı hep o eksildiği kadarı tamamen yitirince anlaşılıyor..Hep aynı bu hayat.




                  Eskiden bir şeyin reklamı yapılacağında kim kullanıyor bunu arkadaş ? Ha çocuklar mı ? Büyükler mi ? Herkes mi ? Herkes mi eti badem yiyor? seviyor ? Öyleyse Ahmet, Mehmet, Kemal, Süreyya, Ceyda haydi sende ye!..denmesi yeterdi.

Aaaaa ESKİ REKLAMLAR !! ( bilhassa son reklam.. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkürler..