Cumartesi, Nisan 9

Twitter'a rakip geldi ! " Penceretter ".

    Bahar geldi havalar ısındı malum..Kediler bile koşturuyor artık sokaklarda..ve artık sanal aleme muhtaç değiliz ! Kendinizi genç ve dinamik hissetmenize gerek yok ! Üyeliksiz uygulanacak bir uygulama ve evet " Penceretter"!



Havalar güzelleşmişken sanal alemde niye takılalım ki ?


Kalem kağıdı alın elinize işte gerekenler ! ( Ücretsiz üyelik )

Gerekenler : Bir üst komşu , dayanıklı ip , mandal , bloknot ve kalem !

" Penceretter " 'ın mucitleri Işın ve Nida ! Penceretter şu şekilde keşvedildi ;

6. Katta oturan ben 7. kattaki sevgi pötürcüğü mutlu insan güzel insan ışından habersiz sabah ajansa gitmek üzere  7 gibi uyandım..Camımı açık bırakmıştım..Gel görki 7.kattaki Işın ve Nida uyanınca bir haylazlık bir mutlusallık bir habersellik üzerine bir şey planlamışlar ve uyanır uyanmaz almam üzere pencereme doğru iple bu notu sarkıtarak bir mesaj iletmişler bana..ve böylece farkında olmadan bu iki genç kız Penceretter'ı keşvetmişler ! İşten gelen Yusuf yani ben ise odama geldiğimde penceremden sallanan notu gördüğümde bu kadar mutlu olabileceğimi hiç düşünmemiştim !





Hemen üst komşunuzla ilişkilerinizi güçlendirin yoksa baharda odanıza hapsolup kalırsınız !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkürler..