Pazar, Aralık 15

Hobbit 2 : Smaug'un Çorak Topraklari / The Desolation of Smaug izle

        İlk film üzerinden yorumlama gibi bir fikrim yok.. Elbette kıyaslanmalı ama kıyaslanmamalı da çünkü hikaye farklı ilerliyor sonuçta ve aynı hareketlilik Hobbit'in her serisinden beklenemez.. Film IMDB'deki kamera arkası sahnelerinden tutun da Dünya çapındaki gerekli gereksiz her ayrıntısı ile içli dışlı olduktan sonra o mucizevi gün geldiğinde ( iyi seans benim için; cumartesi günü ve Antalya'daki en büyük salondaki akşam seansıdır. ) o filmden tebessümsüz çıkmak büyük sıkıntıdır. Spoiler vermeden de film hakkında bir şeyler söylemem gerekirse ancak ilki kadar kitap gibi bir anlatım beklemeyin ve sadece merakınızı gidermek için filmi ziyaret edin derim. Filmin üçünü ayağı kısmetse 2014'de vizyona girecektir yine bu tarihlerde.. Üçlemenin son filmini bekleyin ve Smaug'a çok ümit bağlamayın.. Beklentiniz düşük giderseniz en azından filmden çıkarken tebessüm olur yüzünüzde.. Tam anlamıyla bir geçiş filmiydi. Aşağıdaki Gandalf ile aynı tepkiyi verdim film için.. Bazıları beğenebilir bazıları yerebilir.. Ben çekimser kalıyorum çünkü seviyorum.. İyi seyirler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkürler..