Cumartesi, Temmuz 16

Üç fotoğraf

  


      Hani derler ya en karanlık zaman şafak sökmeden hemen önceki zamandır , hani bunu uyarlarlar ya kötü zamanlarımızda bize söylerler ya hemen , hah işte söylemesinler onu bana.Belkide gittiğim keskin köşeli yolun kıvrılacağını göremiyeceğim şafağın sökmesini bekleyerek , belki karanlıkta yürümeyede ihtiyaç vardır , acı çekmeyede.


          Özlediğim bir gece değildi taksimdeki o gece.Özlemek isterdim dediğim çoğu şeyi defterlerin arasına sıkıştırdım evet silmedim biliyorum ki iyi de kötü de olsa yaşanan her şey durmalı kenarda, durmalı ki insan büyümeli içinde.


Eski ve tarih ile iç içe olan yerlerde yemek yemeği çok seviyorum.Misafirimizde vardı o gün hemen üstümüzde.O bizden çok daha şanslıydı aslında özgürlük namına..Belkide beni sinirlendirmişti o martı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teşekkürler..